vineri, 28 august 2009

Noapte la munte, noapte la mare



Don't worry, be happy...Nici nu visam sa nu vin bine acasa si sa plec din nou. Si nu oriunde.. ci la cealalta extrema:mareaa. Noapte la mare, noapte la muntee
Dupa mult aer curat la munte, plec la mare sa fac o baiee ...
Trebuie sa inot, trebuie sa merg cu trenul vara asta, trebuie sa ajung departe si sa intregesc cantecul "noapte la mare, noapte la munte". Mi-ar placea sa am timp sa scriu despre Retezat, sa-mi adun gandurile si sa le dau o forma, dar probabil o voi face pe plaja, sub o umbrela, cu un suc in dreapta si o inghetata in stanga. Filmuletul de mai sus inspira incredere si dovedeste ca distractia aduce cu ea si mai multa distractie. Pleec la maaaree!!


"Noapte la mare, noapte la mare
Buzele tale au gust de sare
Pielea-ti miroase a scoici si a soare
Noapte la mare, noapte la mare.

Noapte la munte,noapte carpatina
Buzele tale au gust de rasina
Pielea-ti miroase a flori si a fructe
Noapte la munte,noapte la munte. "


Las din nou in urma orasul gol, evadez in cealalta extrema, la 2200 m diferenta de nivel...inca mai e vacanta si am timp sa calatoresc.Marea-i departe, insa gelozia ei fata de munte ar trebui sa se risipeasca...Ajung si la ea anul acesta. Asteapta-ma! As vrea sa fac si acolo un foc de tabara, de ce nu? pe nisipul rece-al diminetii, putem incerca. Sa fiu omul plajei si soarele, prietenul meu.Sa cantam impreuna "singura noastra scapare, sa ramanem toti la mare". Sa ma-nec in fericire, sa impart iubiree.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu