sâmbătă, 9 octombrie 2010

Dans in cerc

Si dac- am putea pe- un buton s - apasam

Sa ne intoarcem unde- obisnuiam sa dansam

Sa stam impreuna , de noi sa uitam

Sa radem, din nou ,,La Multi Ani” sa cantam.


Si dac- am putea pe- un buton s- apasam

Si timpul cu-o zi inapoi sa il dam,

Sa fim fericiti ca explicatii nu dam

Ca totu-i acolo si putem sa dansam.


Dar noi nu avem un buton s-apasam

Fotografia nu stim dac-o recuperam,

Pe masura ce crestem incet realizam

Cat de periculos e-n cerc sa dansam.

2 comentarii:

  1. aici faci referire la aparat? "Fotografia nu stim daca-o recuperam"...
    frumos... imi place melodia care ma intampina la tine pe blog...e precum un buton care imi da in urma gandul si imi aminteste de unele momente care as vrea sa fie chiar acum, aici... sau de un dans, care nu va mai fi acelasi niciodata.
    stii ce e ciudat...noi postam ceva nou cam in aceleasi zile:)) avem timpul liber la fel proportionat. mirobolant poiata mea:** scz, poeta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti invitata miercuri 13, la ora 16, la intrarea liceului Gh Sincai, la atelierul de poezie Sala 07. Mai multe detalii aici: http://sala07[punct]wordpress[punct]com/

    RăspundețiȘtergere