luni, 7 martie 2011

De ziua mamei

Mama

In umbra stau si te privesc cu drag

De-ndata ce ajungi si treci de prag.

Sunt zile cand imprastii fericire

Si altele cand te ascunzi in amagire.

De multe ori nu indraznesc sa iti vorbesc

Prefer sa tac si sa-ti zambesc.

Caci stiu ca in adancul tau de mama

Fericirea –ti canta principala gama.

Mi-e drag sa vad cand ochii tai

Sunt calzi si ne-ncalzesc pe noi,

Mi-e drag s-aud cum vorba ta

Ma mustra-n timp ce fac cafea

Si rad cand neatenta fiind

Ma-ntrebi de doua ori de-acelasi film.

Cu tine as putea sa stau la infinit

Sa povestesc de ceea ce-i nedefinit

Sa-ti plang pe umar, pentru ei

Ei, Feti Frumosi veniti de undeva din tei.

Si-mi place cand cu dragoste imi spui

Ca varsta mea nu-i amarui

Ca timpul nu-i un infractor

Si nimic in lume nu-i intamplator.

Daca sunt cuvinte-n lumea larga

Rog poetii sa le-aleaga

Daca sunt cuvinte in pictura,

Chiar si in arhitectura

Cineva de le-ar gasi sa mi le dea!

Le-as da in schimb o acadea.

Insa nimeni nu poate mai bine

Sa exprime ce simt EU pentru tine…

Asa ca incetez a cauta

Cuvinte-n aer pentru mama MEA.

Aleg mai bine sa-ti soptesc

Cat de tare te iubesc!

Ma ascund in asternut

Inca-o zi a mai trecut…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu